Hvad fortæller din tagline?

Sidst fortalte jeg her på boggen om at jeg har oprettet en ny hjemmeside: susanneandreasen.dk, hvor jeg tilbyder mine rådgivnings- og undervisningsydelser indenfor forretningsudvikling og synlighed.

Det er egentlig noget, jeg har udført i mange år, uden at beskrive det tydeligt som en ydelse i All Web.
Det var der en kunde: Pia Høyer, der var så flink at fortælle mig det. Jeg kan ikke takke Pia nok for det input, til at gøre noget ved det.

Ved dine kunder hvad du kan?

Vores kunder er vores bedste læremester i at vise os, hvad vi ikke er synlige på. Hvor ofte har du ikke prøvet, at en af dine trofaste kunder har købt en ydelse, du tilbyde, hos en anden i stedet for dig. Blot fordi de ikke viste, at det kunne du også? Jeg har, det indrømmer jeg blankt.

udtalelse

Sidst fortalte jeg om at jeg har oprettet en ny hjemmeside: susanneandreasen.dk, hvor jeg tilbyder mine rådgivnings- og undervisningsydelser indenfor forretningsudvikling og synlighed.

Det er egentlig noget, jeg har udført i mange år, uden at beskrive det tydeligt som en ydelse i All Web.
Det var der en kunde: Pia Høyer, der var så flink at fortælle mig det. Jeg kan ikke takke Pia nok for det input, til at gøre noget ved det.

Ved dine kunder hvad du kan?

Vores kunder er vores bedste læremester i at vise os, hvad vi ikke er synlige på. Hvor ofte har du ikke prøvet, at en af dine trofaste kunder har købt en ydelse, du tilbyde, hos en anden i stedet for dig. Blot fordi de ikke viste, at det kunne du også? Jeg har, det indrømmer jeg blankt.

forslag tagline

#1 fordi jeg ikke tror på 10 trin til succes, men at vi hver især er unikke og skal finde vores vej. Det har jeg arbejdet med i rigtig mange år og vil gerne hjælpe mine kunder med. Der er ro og nyelse i at kende sin unikke vej. Kender du vejen er du ikke lost. Taglinen viser resultatet.

#2 kernen af det jeg arbejder med og tilbyder, men jeg synes, der er en tungere energi over at sige ordene højt på netværksmøder end i de to andre forslag. Det er for mig egenskabsord,hvis du kender F-U-E modellen.

#3 Det er det jeg oplever jeg hjælper med, så mine kunder går løftet fra vore samtaler og har god energi på det næste skridt i deres virksomhed. Her fortæller taglinen om følelsen, der opnås.

Hvad tænker du? Hvilket forslag taler til dig?

Taglinen kan heldigvis justeres over tid

Min første tagline til All Web var: Fra designlinje til synlighed.

Senere tog jeg den af og satte et blikfang på med en tagsky af ordene: hjemmesider, WordPress, nyhedsbreve, Mailchimp, seo, synlighed, mm. da det blev mit fokus.

Den er nu taget af og jeg er i tænkeboks mht. at mit fokus overfor nye kunder vil blive: At lære at gøre det selv altså udvikle hjemmesiden, oprette nyhedsbrevet og udfører online markedsføringen.

Som du ser kan taglinen justeres efterhånden som din virksomhed ændre sig.

Bliv på sporet – justeret tilbud

tid til et boost

Har du også lyst til at blive klogere på hvad du virkelig gerne vil og hvordan du kan realisere det step by step, så har jeg sat et Business Boost forløb op, hvor vi mødes i 3 timer, hver den sidste torsdag i måneden, så du bliver holdt på sporet hen i mod det, du virkelig gerne vil i dit arbejdsliv og din forretning.

Jeg har tilføjet en super bonus. Nu starter vi med Business Engle Workshop – som du får gratis med i købet, da jeg føler det er et rigtig godt fundament for boost forløbet. Så vi er sikre på at det er den rigtige vej for dig, du går ud af.

Læs mere om Business boost forløbet eller ring til mig 27119677 og vi tager en snak om om forløbet er noget for dig.

God udviklings- og markedsføringslyst
Susanne Andreasen

P.s.: Du er velkommen til at fortsætte snakken om tagline på her på bloggen eller facebook og dele din.

Kommentarer

kommentarer

No comments yet.

Skriv et svar

Trænger du til et boost til udvikling af din online markedsføringsplatform, hvordan du bruger den og kan være synlig med det, du brænder for, på en måde der lige er dig?

Modtag også gratis tjeklisten: Få succes med din hjemmeside. Så er du igang.

Hvis ja, så glæder jeg mig til at inspirere dig. Susanne Andreasen  

Tilmeld dig All-Webs nyhedsbrev her:

Ja tak, det vil jeg gerne