Et boost til dig og din virksomhed

Et boost til dig og din virksomhed

Sidst skrev jeg her på bloggen om, hvordan du har få sekunder til at fange din læsers opmærksomhed på hjemmesiden og overbevise dem om at det er det rigtige sted de er. Jeg skrev om 3 forslag. De 3 forslag og motivet for dem: #1 fordi jeg ikke tror på 10 trin til...
Hvad fortæller din tagline?

Hvad fortæller din tagline?

Sidst fortalte jeg her på boggen om at jeg har oprettet en ny hjemmeside: susanneandreasen.dk, hvor jeg tilbyder mine rådgivnings- og undervisningsydelser indenfor forretningsudvikling og synlighed. Det er egentlig noget, jeg har udført i mange år, uden at beskrive...

Derfor skal du bruge tid på at skaffe dig udtalelser

– og et tip til hvordan, du nemt får en udtalelse i hus Sidst skrev jeg til dig om at vedholdenhed i markedsføringsindsatsen er vejen til succes og det handler om at gå vejen skridt for skridt. Tænk så fik jeg dette dejlige svar fra Britta Grove. Så faldt der...

Vis dine kunder eksempler online på hvad du laver

Hvis du har det lige som mig, er noget af det sidste du får nået er at ligge  eksempler på hjemmesiden på, hvad du tilbyder. Det er ligesom om at nye og fristende opgaver lokker mere end at få markedsført og synliggjort referencer. Typisk er det noget jeg sætter i...

Trænger du til et boost til udvikling af din online markedsføringsplatform, hvordan du bruger den og kan være synlig med det, du brænder for, på en måde der lige er dig?

Modtag også gratis tjeklisten: Få succes med din hjemmeside. Så er du igang.

Hvis ja, så glæder jeg mig til at inspirere dig. Susanne Andreasen  

Tilmeld dig All-Webs nyhedsbrev her:

  Ja tak, det vil jeg gerne