Vi spørger ind til din virksomheds særkender for at afklare hvordan dit logo skal se ud.
Processen med at udvikle et nyt logo består af en ide og afklaringsfase, ideoplæg, rentegning og levering af CD med flere udgaver af logoet til brug for tryk og web.
Idéoplæg til kommende logo
Bruges til at afklare hvordan logoet skal se ud.
Rentegning af idéoplæg
Vi tilretter efter en dialog på baggrund af idéoplægget. Godkender endelige udkast. Rentegning til brug på tryk.
Ved større rettelser eller nye tilføjelser beregnes efter timepris.
CD med flere udgaver af logo
Giver dig mulighed for at bruge dit logo i mange sammenhænge.
I CMYK, PANTONE og SORT/HVID
Til brug i microsoft – fx. Word og til web brug.
Så kan du markedsføre din virksomhed | |
Logo, visitkort 250 stk, brevlinjedesign, word brevskabelon fra |
12.200,- kr.
|
Priserne er ekskl. moms og gældende til 30.6.2024. Der tages forbehold for prisændringer og fejl.