Januar går forrygende i All-Web. Rigtig mange vælger at gøre noget ekstra for deres onlinemarkedsføring, her i første måned af 2013. Det er jo fantastisk og det kunne jo nemt gå sådan, at jeg glemmer alt om min egen online markedsføring i All-Web og tager mig af mine kunders. Heldigvis har jeg jo lavet en aktivitets- og markedsføringsplan, der holder mig på sporet af mine beslutninger.

Det er jo når det jo når det går allerbedst, at vi skal huske beredskabet til mere sløve tider. Og en del af et aktivt beredskab er din nyhedsbrevsliste.

De vigtigste på listen er egne kunder

De absolut vigtigste at få på nyhedsbrevslisten er virksomhedens nuværende kunder. De har nemlig bevist, at de gerne vil handle med en. Og alligevel er det typisk noget af det, der bliver forsømt.

Måske er det blufærdighed, man vil ikke spørge. Men gør det i slutningen af første møde, som en del af afrundingen og forklar hvad de kan forvente at få ud af det, så vil alle gerne. Tilbyd så også at gøre det for dem. Det får de aldrig gjort, når de først er kommet hjem.

Butikker

Har du en butik, så hav en liste liggende, hvor de kan skrive deres email adresse og deltage i en konkurrence eller modtage specielle tilbud, for at udlevere den. I USA har jeg oplevet at få 5% rabat på aktuelle køb, hvis jeg udleverede min email.

Der skal være gode grunde for kunden til at gøre det og fortæl dem at du altid passer godt på adressen og de nemt kan afmelde sig igen. Der er ingen grund til at have nogen på listen, der alligevel ikke er interesseret i virksomhedens produkter og ydelser.

Tilmeld dig All-Webs nyhedbrevsliste

Forsømmer du at få dine egne kunder på nyhedsbrevslisten?

Er du på All-Webs nyhedsbrevsliste, hvor du får gode råd og tilbud ellers kan du tilmelde dig her.

Tjekliste

Er du også sådan en, der glemmer alt om det med nyhedsbrevet i begejstringen over et godt møde, så lav en tjekliste til kundemøder om, hvad er det du minimum gerne vil have ud af dem.

Måske du har andre ideer til, hvordan du laver listbuilding til nuværende kunder, så er du meget velkommen til at dele.

God fornøjelse med at bygge din nyhedsbrevsliste, så den dag du har et fantastisk produkt du gerne vil markedsføre, ja så er den relevante liste klar.

/Susanne

P.s. Se har hvordan du kan få dit eget nyhedsbrevssystem kickstartet.

Kommentarer

kommentarer

Trænger du til et boost til udvikling af din online markedsføringsplatform, hvordan du bruger den og kan være synlig med det, du brænder for, på en måde der lige er dig?

Modtag også gratis tjeklisten: Få succes med din hjemmeside. Så er du igang.

Hvis ja, så glæder jeg mig til at inspirere dig. Susanne Andreasen  

Tilmeld dig All-Webs nyhedsbrev her:

  Ja tak, det vil jeg gerne